STILL HERE WITH YOU

Mötet idag blev inte riktigt som planerat. Allt började krångla då de ville flytta bak mötet tio minuter och Lollo, Fanny, Linnea och Anneli inte kunde. Hade träffat Dahl och Viking på rese och sedan Fredh och Benjamin vid biblioteket. Slutade med att jag hörde av mig till han jag skulle träffa att det inte gick, och det gjorde det verkligen inte. Sedan följde jag, Fredh och Benjamin med de andra pojkarna. De skulle träffa två andra som skulle snacka om exakt samma sak så det blev ju toppen. Träffade sedan Lollo, Fanny, Linnea och Anneli och de sket i det helt och hållet.
   Innan möter var jag väldigt negativt inställt till det hela men efteråt var jag helt och hållet pepp på det! Verkade riktigt bra, trots att det är svårt att sälja. Kollade på produkterna och de verkade väldigt bra, såå om jag inte lyckas sälja till andra finns det mycket jag själv kan köpa. Kommer förmodligen lägga upp mer om det här så ni kan ta en titt själva om ni kanske vill ha något!

Meeeeen jag är vid liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0