PROMENIX

Funderade starkt på att ändra rubriken eftersom det inte blev så mycket promenad för min del. Kom precis hem efter att ha träffat Marcus och Richard för en promenad! Blev ingen lång sträcka för mig eftersom killarna tyckte att jag var för seg. Såå istället för i Hentorp möttes vi vid Västerhöjd, de fick sig i varje fall en ordentlig promenad! Jag själv rörde mig endast från hemma till busshållplatsen, från rese till västerhöjd och sedan samma sak hem igen. Trots alla invändningar om hur värt det var att träffa mig så pass kort tid så tycker jag att ni ska vara glada över den lilla tid ni fick med mig, det var i varje fall jag! Ni är för härliga grabbar, trots de negativa kommentarerna om bygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0