LUCKY ME

I fredags drog jag och min syster ner på staden en timma för att shoppa. Kan inte riktigt påstå att hennes "okej då" lät speciellt positivt, men det gick ändå. Jag skulle leta efter en tröja jag har sett på två andra fina flickor men när jag väl testade den satt den inte bra för ett öre. Lika bra var nog det, att ha en tröja som någon annan har är ingen hit. Annorlunda är bra! Istället fyndade jag rejält. Jag har ju letat efter en vårjacka och så hittade jag en jacka på Carlings, i samma stuk som en jag letat efter! Och något av det bästa var att jag fick 600 kronor rabatt på den, känn på den ni! Mest tur att jag hittade den, men lite tur måsta man få ha i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0