BROTTNING

Idag började skoldagen klockan tio och slutade 14.10, heeelt okej!
   Efter skolan mötte jag Anton på rese, bland massvis av andra. Efter många om, men och flygande mobiler gick jag, Anton och Ponny iväg på en hemlis. När vi var klara där gick vi in till centrum och skildes från Ponny som skulle fika. Jag och Anton åkte hem till mig, poppade popcorn, brottades på hög nivå och kollade på Family Guy. Jag förlorade brottningen, men visst är det kul! Träning samtidigt som man får vara nära, nära sin kära!
Nu har också jag varit hurtig och gjort mina sit ups för kvällen, nu endast bara "armövningarna" som jag alltid glömmer namnet på och rygglyften kvar. Om jag orkar. Sitter också här med musik dunkande ur högtalarna, ansiktsmask och ska snart jag gå och nanna mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0