SOMLIGA GÅR MED TRASIGA SKOR

Gårdagen bestod av Elsa, Emelie, Lollo och Fanny.
   Först in till staden för att fixa min klocka och köpa en efterlängtad jeansskjorta! Träffade Elsa på Nilson, tösen ska byta ett par trasiga skor till ett par nya. Vi letade igenom alla Skövdes skoaffärer och till slut blev det ändå ett par på Nilson.
   Efter att ha tagit ett billigt beslut att fika hemma hos Elsa tar vi oss försiktigt hem till Elsa på hala vägar. Vi hinner fika och jag får en varm kopp Cappuccino och en kall glass medan Elsa får ett glas mjölk och en apelsin! Vi hinner också kolla lite handboll innan jag drar min hemåt för att äta mammas lasange.
Packar väskan och hoppar på bussen till stan där jag åter igen träffar Elsa och vi beger oss till Fanny. Emelie och Lollo är också där och vi myser med film och flööööt!






Tack för kvällen flickor. Tack för att ni lyssnar.
   Love ya!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Inte okej bilder, men gillar dej ändå gosiiis! :*

2011-01-17 @ 18:05:19
Postat av: Elsa

Inte okej bilder, men gillar dej ändå gosiiis! :*

2011-01-17 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0