EVERYONE IS EVERYWHERE

Skolan slutade en timma tidigare efter att få slippa datakunskapen, GULD!
   Träffar Baggen vid Stadium som planerat och vi letar igenom de flesta möjliga affärer med vinterjackor i, hittar en billig en på Inter Sport och den var dessutom riktigt snygg! Vi drar oss mot Rådhuscafét eftersom det är där jag har ett presentkort, helt bankrutt för tillfället. Där sitter vi väl i framåt en timme, som kändes som minst två, och bara tjötar. Thiki kommer vid slutet och vi går till Donken! Baggen bjuder mig på en underbar lunch bestående av Chicken Nuggets. Träffar Fredh där, ensam, och sätter oss vid honom endast för medlidande. Vi käkar upp och Baggen och Thiti drar hemåt medan jag följer Fredh till arenan. Han ska givetvis träna. Vi stannar utanför arenan snackande och kommer på att det är en match mellan IFK och Country, självklart ska vi se den! Vi står utanför ett bra tag till och träffar bland andra Kvarnestig, Världens Bästa Carlsson, Hill, Richard och jag vet inte vad och vilka vi träffar. När klockan börjar närma sig sju kommer hela familjen Jonsson också förbi med lillasyster Ström som också ska se matchen. Jag, Fredh, Carlsson och Kvarnestig drar oss inåt för att kolla på matchen. Kvarnestig drar sig för att träna. I sutet av matchen kommer Jonna Börjesson som ska träna med Carlsson. Efter matchen drar Fredh, Carlsson och Jonna för att träna och jag åker hem med syster och Jonsson. Matchen slutar med att IFK vann.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0