18-1

Nu är jag 17 bast, ett helt obetydligt tråkigt år framför mig innan 18. Men tänk er vad kul jag ska ha detta året!
   Dagen har varit braa! Började med mor och syster i morse med en vacker uppvaknande födelsedagssång, både pepparkakor, bakelser med ljus i och saft. Presenter var det inte dåligt av det heller. Presentkort 1000 kr expert till en efterlängtad mobil, 300 kr stadium till välbehövda benskydd, ansiktsmask, lipsyl, skjorta, rakgel, duschgel, bronzing powder och en nessecär.
   Uppvaktad i skolan av manliga, mörka röster med "Ja må hon leva" i helt rätt tonart och alltsammans. Många gratulationer och kramar och slag, allt i vanliga och rätta takter!
   Efter skoldagen slutar en timma tidigare drar jag mig vidare till stan för att möta älsklingen på Pims och möter Dahl och Ganath på vägen. Kollar först en kortis på Yap efter byxer till Granen och träffar där självaste Linn Carlsson! Vi drar oss till Pims och träffar pojkvännen, Fredh, Petra, Lidén, Tiverman, Levander och Mostafa. Det blev ett trevligt sällskap och det kommer och går folk lite då och då! Där får jag också en present av Anton. En vacker guldklocka med blingbling på som jag kommer använda så ofta jag bara kan. Tack älskling!
   Hem med Anton till mig, fira med mor, syster, mormor och morfar. Blev förstås mycket glada över att äntligen få träffa den omtalade Anton och var som alla mor och farföräldrar är när det är dags att träffa vänner! Det firades med baugetter och det tog inte lång stund innan Anton var tvungen att ge sig av. Kvällen fortsattes med presenter som bestod av en regält snygg skål formad som Sverige, bakpenslar, plastmössor för grönsaker, ungnsform och en väckarklocka.















Och nu sitter jag här och det enda som saknats idag är eftermys med vissa vänner! Det får bli en dag snart framöver. Så också ett födelsedagskalas!
Extra extra mys med killen efterlängtades idag också.


   Tack ännu en gång för alla gratulationer, presenter och alla övrliga glada ting under dagens lopp!♥


Kommentarer
Postat av: munky - tre personer, en blogg

KLOCKAN VA SÅ GRYMT JÄVLA SNYGG OKM JAG FÅR SÄGA DET SÅÅÅÅÅÅÅÅ :D<3

2011-01-17 @ 22:37:28
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0