WHY SO SERIOUS?

När jag kom hem igår var det snabbt in i duschen för att efter det fixa sig snabbt, äta en banan och skynda sig ut till bussen. Jag skulle egentligen först träffa Fredh och Benjamin. För att sedan åka tillsammans med dom till Hjerp. Så blev det inte och jag krånglade med bussar, men kom till slut till Ryd. Jag gick till Hjerp och plingade på dörren och hör "KOM IN BARA!". När jag öppnar dörren är det du som står där i dörröppningen, du ska bara veta hur glad jag blev. Du stod där leende och går fram och kysser mig och vi håller om varandra. Jag älskar dig Anton.
   Anton och Hjerp sitter framför datorerna och vi restrerande sitter och chillar framför tv'n. Jag, Fredh, Benjamin och sen kommer Sabine. Efter en stund kommer också Robin och Granen. Sabines vän svänger också förbli. Vi blir ett litet gäng! Bara kul att sitta och kolla på under ett saftkalas, saft och bullar plockades fram och så var det bara för alla att köra på.
   Vi åkte med bussen från Andreas vid halv tio, de hoppade av vid Aspö och jag fortsatte till stan. Hoppade på min buss eftersom jag har cup i helgen. Sen blev det till att slääääpa sig från tv'n till sängen vid elva. Somnade som en stock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0