VILL HA ETT SVAR, SÅ BERÄTTA

Vaknade vad kvart över sex av att klockan ringer, går upp en stund senare. Snooze är inget vidare bra. Jag fixar iordning mig och när bussen går om tjugo minuter och jag i stort sett är klar för att åka kollar jag mobilen lite snabbt. Jag har fått ett sms där det står att spanskan är inställd. Yeeeeeeeees! Sen tänker jag efter och kommer att tänka på att jag lika gärna kunde sovit i en och en halv timma till.. Damn. Men men men, nu har jag haft lite tid för mig själv. Och nu ska jag fixa mig det sista och sen åka med bussen som går om tio minuter.
   Dessutom drar jag hem efter lunchen för att handla och packa det sista inför helgen!


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ (headerfixare)

SV: Dom finns på H&M!:D Allt bra??

2011-02-25 @ 14:38:55
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ (headerfixare)

SV: Det är bra här med!:D

2011-02-25 @ 15:12:19
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0