TIDEN GÅR SNABBT NÄR MAN HAR ROLIGT

Idag är det tre månader sedan jag och Anton blev tillsammans, det har gått snabbt som bara den. Men som rubriken lyder, "Det går snabbt när man har roligt"!
   Det var egentligen inte meningen att vi skulle träffas alls idag eftersom han missade en hel vecka förra veckan för att stackarn var sjuk. Det går inte för sig om man går natur. Hade massvis att göra med skolan och prov imorgon. Blev såklart överlycklig när han ringde när jag hade slutat och sa att han var på Pims! Tog bussen upp till stan från skolan och skyndade mig till Pims, jag visste ju inte hur länge han skulle vara där. Där var också Fredh, Dahl, Benjamin och en vacker och snäll flicka jag redan glömt namnet på. Fick lite känslan av första gången då vi träffades. Det var i stort sett Dahls förtjänst att vi träffades och Ponny var med den gången också. Första gången vi kysstes var alla tre killarna med, flashback!
   Det var mysigt, som vanligt, på Pims. Anton bjöd mig (och Dahl) på nachos! Vi får hitta på något bättre i veckan när du har mer tid helt enkelt.

Du är underbar. Älskar dig enormt! Så är det bara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0