KORVKALAS

Igår var det full fart ute i ingenstans. Någonstans utanför Väring hos Benjamin.
   Var inte speciellt pepp innan, kände min inte suuuugen på fest. Trodde inte att jag skulle känna speciellt många och det visade sig att jag inte gjorde det heller. Efter att kvällen var det ändrat! Träffade ändå en hel del jag inte träffat på ett bra tag faktiskt, jag hade det trevligt med andra ord. Pratade en hel del och fick reda på mycket jag inte visse innan, personer jag inte visste jag hade känt innan och mycket annat. Åkte dit med Andreas och Sabine, träffade Frej och Axel på bussen. Fram till runt halv elva/ elva var det endast jag och Sabine åt det lite mer feminina hållet, mycket korv och lite korvbröd! Fick då chansen att lära känna Sabine, du är en fin tjej! Efter det kom ett gäng med brudar och ännu fler killar. Självklart var också Anton där, saknat dig heeela långa veckan.
   Kvällen avslutades vid tolv då jag fick skjuts hem av Sabine och hennes mormor.
Något som fick mig speciellt på glatt humör igår var att jag fick reda på att några fina flickor tyckte jag hade jättefin kropp, det är sådant man blir så otroligt glad över att få höra. Tack tjejer! Det sjukaste är att ni själva har så otroligt fina kroppar och ni är vackra från topp till tå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0