I'M ALIVE

Efter två stora, stora portioner med kinamat är jag proppmätt. Trots att det var två hela timmar sedan vi åt! Under tiden satte och och syster på "Superhjältarna". Jag själv ville se "Peter Pan", blev lite småförbannad när jag märkte att det inte alls var den filmen som satt i DVD'n. Jag trodde mig hade sett den, med ack så fel jag hade. Vi har haft den i några år nu och jag har inte ens sett den stackars filmen. Blev helt fast för den, jag älskar den! När mamma kom in i tv-rummer klockan åtta för att sätta på Melodifestivalen vägrade jag göra detta. Melodifestivalen blev det, men nu ska vi äntligen sätta på filmen igen! Elli är också här nu, kom under Melodifestivalen, och ska kolla med oss. Trevligt, trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0