SUCH A SOFT DAY

Idag var jag inte särkskilt mycket i skolan. På morgonen var jag på tandregleringen och spände rälsen. Jag fick även reda på att jag inte har mycket kvaaaaar :D Sedan åkte jag till skolan och går på rast efter tio minuter och började lägga mitt fina klinkersgolv efter rasten. 25 minuter senare var det dags att åka till Vårdcentralen. Där kollade jag min andning eftersom jag har haft sådana väldans problem med den sen ett år tillaka. Har väl inte tänkt mer på det än att det var dålig kondition, men eftersom det blivit värre de senaste månaderna tänkte jag kolla upp det, utifallatt. Fick mig en inhalator för test tills vidare. Ska in på ett antal prover också. Kollade även foten min. Efter det åkte jag tillbaka till skolan, åt lunch och var i skolan en timma innan det var dags för gym!

Räääätt go skoldag ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0