Tillbaka för stunden!

   Förlåt, jag har varit borta ett tag nu.. Jag har inte riktigt orkat vara aktiv här, inte på datorn över huvud taget men det ska det bli ändring på! Det har nog hänt en hel del sen senast och jag tänkte uppdatera om det jag kommer ihåg.
   Vi har fått information om "Sista natten med gänget", längtar som fan! Har redan betalat och allt är klart, fick biljett nr 0002. Den bästa fick 0001 ;G



   Jag har också fått de första myggbetten för i år, inte speciellt gillat men det betyder att det börjar bli sommar! Var precis ute och spelade fotboll med syster, i SHORTS, linne och T-shirt! Helt otroligt varmt har det varit idag och älskarT. Visserligen blev jag nedbrottad av en liten skitunge vid namn Axel, sju år. Så nära våldtagen man kan bli och slagen till marken...

   Igår slingade jag också systers hår. Det blev riktigt bra, lite mer liv i det! Hon är dock inte jättenöjd, men det bleks ju mer snart eftersom det är sommar! Höll på med håret i sex timmar sammanlagt;s
   Idag slingade jag mitt eget hår, med lite hjälp av syster såklart. Tack! Det blev ganska bra (y)
Igår skulle det kanske blivit med Sara, Calle, Chrillis och Felix. Fick ej för mami, så det får bli en annan dag. Dom verkade ha det så bra utan mig ändå :D

   Nu kom Elli med mor så får dra mig nu. Ska bara passa på att säga att det är match i Hova imorgon, men 95orna. Är det någon som orkar åka ända dit för att kolla är det bara att komma ;G


Kysshejj♥



Kommentarer
Postat av: signe

våldtagen av en sju åring.. illa, hahaha :o

2010-05-23 @ 02:11:58
URL: http://sgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0