tandläkarn och nu sitter jag här

   Kom precis hem från tandläkarbesöket och klockan är 09.24. Resten av klassen sitter nu och gör nationella i biologi och är rätt lättad att jag slipper nu. Men ska dig om cirka fyrtio minuter och göra andra delen, labsaken. Hoppas det går bra!
   Tandläkarbesöket dåe. Dom snackade massa tandläkarspråk - dom har ärligt ett helt annat språk - så jag förstod ingenting. Det enda jag vet är att hon var glad över att min tand börjat växa ned, men att jag fortfarande ska få räls. Ska dit imorgon för lite bilder och sådant, på en ledig dag toppen(y) tog tiden 11.00 för att få lite sovmorgon. Jag ska som sagt få räls, bestämde mig för att ta den efter skolavslutningen. Då slipper jag den i några veckor kvar, sedan ska jag ha den ett år, och lite till för att försäkra att tänderna hålls på plats. Helt ok måste jag ändå säga.
   Bara cirka fem veckor kvar nu! Jag får en klump i halsen bara jag tänker på det. Kommer sakna alla, och några lite extra mycket. Bara fem veckor kvar med 9e, älskar er. Bara fem veckor kvar med 9efg:2, älskar er. Ska försöka ta tillvara de sista veckorna nu, helt sjukt är det. Sedan är det bygg på fd. Kavelbro. Tror jag, har bara blivit mer och mer osäker ju närmare det kommer men det ska nog lösa sig.


Grekland

   Nu ska jag försöka, skräll, med so'n, skräll. Ska lämna in den imorgon.

Jag älskar vädret idag
Kyss♥jag skulle kunna tänka mig att börja måla igen,ni som känner mig vet vad det betyder



Kommentarer
Postat av: tarzanoo

vem ska jag småbråka med på lektionerna efter då?:( <3

2010-05-05 @ 15:24:09
URL: http://jevlabiitch.blogg.se/
Postat av: tarzanoo

love <3 :D

2010-05-05 @ 20:09:47
URL: http://jevlabiitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0