skrääääääll

   Taggat som fan och så ska allt tabba sig, varför med 94orna för? Polisen har inget där att göra ändå.. Vad ska dom göra, skälla ut oss för något som inte ens är olagligt.. Töntar. Det var annars mäktigt att så många från Helena var med! Trots att hälften gick efter halva vägen dit. Mötte inga Vasa på vägen dit, inte heller när vi kom dit. Vasas lärare låste in eleverna och lärarna gick ut och filmade.. Polisen kom.. Sedan drog jag och i stort sett alla tjejer tillbaka till Helena, hittade inte pojkarna. Senare kom killarna i klassen tillbaka och berättade att vi vann :D Skulle vart kvar asså. Bra jobbat för fan!



fortfarande några kvar! men nu jävlar ska det fyllas till på fredag, nästa vecka och sista veckan..



Puuuuuss♥

Kommentarer
Postat av: tarzanoo

har du fått kvarsittning? det har jag..

och om jag är med igen så får jag inte med på sommarland.

så passa dig där lilla gumman, :D

2010-05-26 @ 19:11:34
URL: http://jevlabiitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0