sedärja

   Nu har jag skrivit lite, inte lika mycket som jag hade velat men lite. Jag var faktiskt rätt nöjd med att jag nästan hade skrivit två sidor och så kommer sara där; jag är klar nu med fjorton sidor..tack älskling:'D Well nöjd ändå. Sedan har jag solat som sagt och blev lite brun, tycker synd om syster som brände sig idag(skäll)^^ Sedan skulle jag tvättat cykeln också men glömde det. Jag har duschat också och när jag kom ut kom mor och syster hem från matchen som spelades idag, förlorade tyvärr med 1-2, och dom hade med sig mat till mig från donken;G ty!

   Nu har jag också kollat på Ballar av stål - morsan tyckte jag var bäst som vanligt. SOLKLART!(h)

Hihi nu ska jag snart vara duktig och sova! Imorgon är det skola igen, men en rätt soft dag med so, veckosamling, svenska i trettio minuter och slöjd. Sovmorgon till nio och slutar tio i två.


Pussisar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0