LEDIG

♥   Ha! Idag är jag ledig(h) Vi i matte-NO spåret är lediga som kompensation för robotdag, där vi i stort sett inte gjorde någonting. Jag var ändå tvungen att gå upp såhär tidigt, klockan är 10.21 och jag är klar för att åka. Jag ska till tandläkarn igen och ta bilder och sådant till rälsen. Men jag vet inte om jag ska åka buss eller om jag ska cykla, jag är inte säker på om busskortet fungerar längre;s testar det nog senare för jag vill inte komma sent.
   Match igår. Förlorade med 0-3.. Själv tyckte jag vi spelade rätt bra ändå, och första målet var totally mitt fel. Tyvärr är det målen som räknas. Imorgon är det match igen, får se om jag är med annars blir det rätt soft imorgon. Tror jag, om jag inte ska vara med Sara. Får prata med dig idag:)

   Idag när jag kommer hem från tandläkarn ska jag jobba med so'n tills den blir klar och sedan ska jag lägga mig ute på terassen och SOLA. Om inget annat händer idag. Underbart väder idag! Sedan blir det träning ikväll.



   Nu ska jag dra iväg till tandläkarn!

So'long♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0