ful som stryk

   Usch vad jag kände mig fulare än vanligt hos tandläkarn. Först tog hon avtryck på tänderna, det har jag gjort tidigare så inte så faligt. Sedan skulle jag bita i en platta, inte heller så farligt men sedan. Sedan skulle hon ta röntgenbilder på munnen så skulle jag stå med hakan på en platta och sedan bita på en pinne och sen skulle en maskin snurra runt mig. Inte det värsta, nej. Sean skulle hon ta kort, "vanliga kort". Så satte hon mig på en stol och sedan tog hon ett vanligt kort framifrån, och sen skulle jag skratta. Jag hatar att visa tänder på kort så fuuult. Sen då? Jo då skulle jag ta bild i profil, usch. Sen skulle jag sätta in några plastgrejer för att hålla bort läpparna, först såg jag inte hur jag själv såg ut men sen skulle jag också ta det i profil och då satt det en spegel där! Fy fan jag asgarvar nu bara jag tänker på hur jag såg utxd ärligt jag fattar inte att hon kunde hålla sig för skratt! Sen var det massa kort på min mun och jag var lika fin på varje kort antar jag, med speglar och plastsaker i munnen;G Haha, nu är jag iallafall hemma :D och har gjort lite på uppsatsen och är nog snart klar, men nu funderar jag på att lägga mig ute i solen några timmar!


saknar mitt hår idag

Kyss♥



Kommentarer
Postat av: Julia Andersson

Jag vet hur hon kunde hålla sig för skratt, hon har ju sett mig göra samma sak tidigare för ugefär 1 år sedanxD

2010-05-07 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0