Work work work




   Imorgon börjar det jobbas på Calles Bygg! Hihi,längtar faktiskt lite. Jag hade fått massa beröm av dom som jobbade där på ett möte de hade haft nu innan att jag ska arbeta där till sommarn. Anonym källa. Kunde inte sluta le på hela dagen :D Dom sa att jag inte behövde en handledare, jag hade visst jobbat så pass bra och var så duktig att jag inte behöver det ;$ hihi! Så ska jobba där 3-4 veckor nu, och kanske i slutet av sommarn också. Jobbar 06.15-16.00 måndag till torsdag. Fredagar 06.15-13.00. Kommer vara helt slut efter första veckan! Fotboll hela veckan förutom fredag, och kanske söndag. Mor tycker jag ska hoppa över den matchen.. Viss för mitt eget bästa.

   Men nu ska jag nanna mig för jag har en tidig uppgång och en lång dag framför mig!


Go'natt♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är le på lördag det är match? Du måste ju va med! Vem annars liksom:)

2010-06-14 @ 06:26:16
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0