Tufftuff'tåg..!

   Fick sovmorgon i morse. Gillar inte anledningen till det men det var skönt! Fick min härligt underbara räls idag.. Skulle dit 08.00 och var på jobbet 09.00, gick inte till arbetet innan. Det gick hyfsat fort ändå, men såå otrolilgt jobbigt att knappt kunna svälja när man ligger där i tandläkarstolen, inte kul alls! Jag klarade det i varje fall :) Så nu sitter jag här med räls på övre tandraden och har haft det sedan i morse. Kunde inte äta grönsakerna till maten, men som tur var hade jag pasta och körv som lätt gick att tugga! Mumsigt :) Dom som har sett mig i rälsen hittills är då självklart min kära moder och jobbarkamraterna. Sedan mötte jag också underbara Johan'biff och Rickard Gottfridsson och Simon Hultman så dom fick sig ett snack med mig, såg därmed min tandställning och tyckte den var riktigt snygg ;)



Kyssen♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är värst andra dagen :(

2010-06-17 @ 21:38:43
URL: http://denperfektaresan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0