tre liter vatten

   Började med att jag solade en timma sammanlagt,rätt skönt men ville inte sola mer eftersom jag hade match senare. Blev liiite brunare. Sedan var det till att under hela dagen klunka i sig vatten,drack ungefär tre liter vatten innan klockan två. Samlingen var halv tre. Matchen var i Värsås. Matchen var mot Värsås. Nuvarande våmspelare mot gamla våmbspelare. På uppvärmningen kändes allt på topp,kändes verkligen asbra. Matchen gick skit annars, fyfan. Aldrig varit så här nere efter en match tidigare. Kanske berodde på hur jag spelare,kanske på,ah annat. Aldrig igen tänker jag lipa så efter en match.Osså på det hela jävla så får man såna jävla småsår som gör ont som fan. Haha,gick hem utan byxor från matchen



lillasyster Tilde på bilden,målskytten själv!


   Men nu luktar det grillat i hela lägenheten och jag längtar tills jag får sätta tänderna i kycklingen.
Ikväll blir det kanske antagligen till att lägga sig tidigt,är totally helt slut. Imorgon blir det papi,för längesedan igen nu.


Hörs♥

Kommentarer
Postat av: Emelie C

Du skötte dig bra issa :) Du kunde inte göra något på något av målen så jag tycker inte du ska vara besviken :) Du står ut med mycket måste jag säga =) <3

2010-06-06 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0