Spontant kuligt och impulsköp bara sådär




   Igår var det meningen till att dra till Vatra, men det Dogan sagt på träningen stämde rätt bra. Det var inställt.. Sarah och Linda hade redan åkt ner och såg därmed att det var inställt innan jag hunnit åka ner. Men..jag hade redan fixat mig för en trevlig kväll så jag gick ner ändå vid nio. Svängde in en snabbis på Kvantum, gick ju ändå förbi där, och köpte dextro. Är rädd att jag har blivit lite smått beroende.. Jag skyndade mig ner till staden där jag nu skulle träffa Sarah, Linda, Elsa och Amanda. Dom var precis utanför Donken och det var två flickor till jag inte träffat tidigare, dom gick rätt snabbt och vet inte vad dessa hette. Tjejerna ville äta, jag och Elsa hade redan ätit så bestämde oss för att vi skulle köpa godis ist. Sarah, Linda och Amanda sket i att äta och vi drog in på Donken för att checka läget. Mc Flurry kostar endast 10kr! Jag, Elsa och Amanda köpte var sin medan Sarah och Linda köpte mer ordentlig mat. "Träffade" också Waldau dära! :)
   Efter det drog vi vidare ut på staden, jag och Elsa hade en liten egen förställning med dans och musik på en av bänkarna utanför Donk. Drog in på Hemmakväll har jag för mig att det heter. De andra köpte godis medans jag var duktig.
   Vi träffade också Linn Samuelsson och två tjejer till utanför Hemmakväll. En vindpust svepte förbi med några ord och Elsa hörde att det var fest i Skara. Vi gick ner till rese för att kolla bussar. Klockan var nu halv elva. En buss gick från Skövde till Skara kvart i. Elsa och Amanda flög snabba som blixten själv hem till deras hem för att hämta kort för att åka med bussen. När Elsa sedan kom tillbaka lånade jag sexhundra kronor för att själv köpa ett fritidskort bara sådär. Klockan var tjugo i och jag kutade till Pressbyrån på rese. Skrälligt värre så ska en herre framför mig sega som in i..och jag är nära på att inte hinna. Amanda kommer springande och säger att bussen går nu, kassörskan är snäll och skyndar sig och jag får mitt impulsköpta fritidskort. (Ps. Jag kommer inte låna ut fritidskortet bara sådär, lika bra att säga dte dirr. Till dom som varit änglar och lånat ut till mig..men några SmåsMåsmÅ undantag) När jag väl kommer på bussen är maskinen trasig och jag behöver inte kortet.
   Jag och de åtta flickor till kommer fram till Skara, vet inte vart vi ska men eftersom Elsa har gått i skola här har hon kontakter och vi hittar dit efter många om och men. På vägen dit träffar vi tre riktigt trevliga pöjkar som också ska dit så vi följer med dom. Vi kommer till lägenheten och kommer in, det är inte mer än mellan 10-20 pers där men det är trevligt. Det enda dåliga är att jag måste dra fyrtiofem min senare för kära mor mig. Så jag åker hem själv och får gå hem själv. Tröööök. Kommer hem runt tjugo över ett och går och lägger mig nästan dirr..

   Spontan kväll fan! Från Vatra, Donken, Staden, Hemmakväll, Rese till Skara. Dock väldigt snabbt men jaoo!

Tack♥så iniotroligt mycket för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0