Skolavslutning

   Som sagt, är bara några timmar kvar tills jag inte är nia längre.. Sorgligt faktiskt. Kommer sakna 9e♥ har ändå gått i samma klass i tre år nu. 9efg2 kommer också vara saknade, inte mer eller mindre.. Solen började skina precis när jag började skriva det här, sitter och små'ler för mig själv samtidigt som jag sitter och lyssnar på Ted Gärdestad :) "för kärlekens skull" i högtalarna nu.



   Den här klänningen blir ikväll varesig du vill eller inte. Jackorna däremot är jag osäker på. En liten överraskning(h)



söt och så viskade en fågel i mitt öra precis(a)





   Hihihi,drar nog in i duschen snart! Men vet inte om jag ska ha uppsatt eller utsläppt hår..


Majsigt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0