Skara

   Första dagen på jobb i Skara idag! Var inte så jobbigt som jag hade förberett mig på att gå upp kvart i fem, men kul var det då inte. Blev hämtad av Jörgen och Sluring vid Billingehov, tackar :) Sedan fick jag göra annat än att städa, jag fick skruva gips. Städning är 10 gånger bättre än att inte göra någonting, men att skruva är då 1000 gånger bättre än att städa. I varje fall så är det samma sak imorgon och det blir nog najs :)
   By the way så hade jag tio minuter efter att jag kom hem från jobbet innan Gottfridssons skulle hämta mig till matchen idag. Imorgon blir det nästan samma sak fast till träningen.



en sådanhära maskinskruvdragare använder lilla söta rara jag när jag skruvar gips


en sådanhära saxlift använder jag a-a-alldeles själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0