Sista Natten Mä Gänget 2010

   Vädret var i stort sett det enda som inte var ok, förjävligt helt enkelt.. Åkte från skolan kvart över tre. När vi kom ner så regnade det, jejj! Förstörde allt för att vara lite väl överdriven. Kul var det inte. Gick i stort sett med Sara, älskade, Nero alla timmar..nästan :) Träffade så många jag inte träffat på länge, och fölk jag inte träffat innan över huvud taget. Riktigt najs, fan vad jag kommer sakna er alla.. I varje fall så åkte jag bland annat det där trädet, Tekopparna 'bira, bärs', nästan Go Kart och Gruvbanan. Tekopparna var helt klart bäst! Sedan Gruvbanan med tanke på alla som skrek och.. ah nice. Och killar kan skrika som tjejer, om dom blir tillräckligt skrämda. Vi åt också såklart, där träffade jag Rach. Malin var vid Go Kart. Det går inte förklara vad vi gjorde helt ärligt, asnajs var det bortsett från vädret.. :D Senare på kvällen var det disco som till en början tillbringades på dansgolvet. Blev uppbjuden av några pojkar där också, vilka jag inte dansade med.. Efter en stund drog jag för att möta maxboiii:) Tillbringade hela långa kvällen med den pöjken♥ Sedan var det till att åka hem för att ta allt lite kort.

   Det var dock bara lite kortis om vad som hände under kvällen, går inte att beskriva med ord. Hade gärna lagt upp bilder för att förmedla känslan lite bättre eftersom det sägs att en bild säger mer än tusen ord men eftersom jag bara tänkte på att ta en enda bild så gick det ju då inte så bra..



Det var de bilderna det.. Jag hade annat att göra..? :)





    Dagen/kvällen/natten var riktigt trevlig, trots regnet.. Det blir vad man gör det till, kunde vart bättre men vad gör man inte för att få det bättre.. Pusstack på alla underbara, och mindre underbara som gjorde Sista!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0