pyamas




   Nu är jag bara nia i några timmar till. Helt sjukt. Idag började alla klockan tio. Åttor badade på äventyrsbadet och sjuorna brännboll?;s Vi nior skulle till idrottssalen och skulle va iklädda pyamas. Var inte många som hade pyamas,tröök! Men duktig som jag är så fick jag på mig ett par fleecebyxor,rosa med stjärnor och hjärtan på hittad längst in i klädkammarn. Mysigt :D Dock något lite pinsamt att åka till skolan klädd så bara ;$ Men iaf,kommer till skolan iklädd pyamas och på vägen dit har jag i stort sett bara sett nior i mjukisar.. Vi går in i gympasalen och sätter oss vid "läktaren". Vi kör massa tävlingar klass mot klass. Ibland skulle två gå upp från varje klass, ibland tio osv.. Vi fick inte reda på vad vi skulle göra innan vi hade valt vilka som skulle tävla. Jag själv bidrog med säckhoppning, ramlade helt ärligt andra steget jag tog och var då den första som gjorde det, fail.. Sedan tillsammans med Martin den sista. Skulle ha två både fysiskt och psykiskt starka, inga mesar skulle upp.. Och jag? fick gå upp, tankeverksamheten verkade inte fungera riktigt i klassen. Men vi gick upp och dom ställde upp bänkar femton meter framför och började ställa upp saker på dem. Det första dom ställde upp var två mumsmums, sedan två merdrickor och två bananer.. Flickorna skulle börja (en kille en tjej). "Klara, fördiga, gå!" så sprang jag iväg och började mosa, jag mådde illa redan innan jag började. Shit! Men jag köttade och mosade. Hihi blev klar först av gummorna, stor käft är bra att ha ibland. Men helt ärligt, ni som känner mig, vet att jag äter på en timma i vanliga fall. Satsar allt för laget! ;G Martin var grym och bara mosade, vi kom först i den delen! Tyvärr kom vi bara fyra i alla delar sammanlagt, men eh bra försök fan!



vår klass är näst längst till höger ;G första delen



Bra kämpat♥!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0