när jag har styrkan och energin

   Jag har inte lagt upp mycket på länge nu, vilket också märks på statistiken. Jag lägger upp när jag orkar, hinner inte dagligen så det får bli ett litet uppehåll med småinlägg då och då.

   Det sista jag skriver nu blir om fotboll. VM är i full gång, ser de matcher jag orkar, hinner och kan.. Själv tycker jag att antingen Spanien ska vinna, eller Portugal med tanke på att självaste Ronaldo spelar där. Båda lagen spelar prec nu så vi får vänta och se.
   Spelade match mot Ulvåker i Ulvåker idag. Förlorade med 1-4.. Vi spelade riktigt bra första halvlek, andra tappade vi lite. Själv är jag nöjd med matchen, trots siffran, förutom två av dem fyra målen.
   I helgen är det skadevi som gäller. TAGGA! Kan inte vara med de två första på fredag på grund av jobb, men klockan 20.00 då jävlar! Ska bli riktigt jävla varmt i helgen också, kommer bli tufft.




   Ha det riktigt gött i veckan nu, ta vara på vädret!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: tarzanoo

vi ses på fredag ;g<3

2010-06-29 @ 22:31:46
URL: http://jevlabiitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0