naglar!

   Idag v ar skolan helskön, gör inte mycket i skolan ;G fast nu är det fan bara två dagar kvar, helt skukt. Känner nu att jag kommer sakna allt och alla. Något otroligt. Fast det kommer bli najs med ny pers också! Igår fick jag också reda på att jag har MVG i fysik. I fysik!? Är rätt stolt om jag får säga så :D
   Jag har också köpt en ny bikini, ny kanske är onödigt att skriva så som den här texten.. Men ah den är asnajs! Riktigt nöjd, och så är Mami snäll och betalar den (a) tack!

   Annars idag har jag varit på tjejgruppsavslutning :( bluu.. Vi drog iväg i två bilar, visste inte var vi skulle. En liten surprise. Vi åkte rätt jävla långt. Hamnade tillslut i Hjo. Hade ingen aning om vad vi skulle göra, det har ju inte varit toppenväder idag. Badat kunde vi ju gjort men vädret ah.. Det är gratis bad i Hjo hela sommarN! Menmen, vi skulle äta på glassrestaurangen där. Riktigt gott var det! Sedan skulle vi spela minigolf,vilket inte jag var spec sugen på.. Men det var "tyvärr" stängt. Så vi matade ankorna ist. Haha! Sedan åkte vi hem. Kanske inte låter speciellt händelserikt men underbart kul var det!



också hittade vi en stackars fågel med bara ett ben,kunde inte flyga :(

   Sedan kom jag hem och filade på naglarna jag stressade på innan tjejgruppen. Det blev bättre än jag trodde! Mycket nöjd flicka här :D



bästa bilderna också (y)


god natt♥



Kommentarer
Postat av: tarzanoo

den glassen åt jag också när jag va där sist ;GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

2010-06-09 @ 22:02:21
URL: http://jevlabiitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0