Hurra, hurra, hurra, hurra! Med volley

   Idag när jag kom hem från jobbet slängde jag mig in i duschen dirr! Behövde göra mig fräsch, duscha mig ren och raka mig len och mysig. Efter det fixade jag på rummet slog in presenter och drog snabbt ner till Karstorp med Lisa'denBästa för att sola en timma, hann inte längre. Det var riktigt najs! Vi gick ner så det tog la lite för lång tid egentligen.. Men så otroligt skönt väder idag! Älskar't. Sedan var det hem för att fira syster! Hon fyller fan 15' bast idag. Ärligt, min lillasyster 15 år? Hmm... När jag kom hem var det lite mindre fölk än vad som egentligen skulle vara där. Mormor och morfar endast, men lika kul det :D Av mig fick hon ett linne och ett par örhängen, av mor vår fick hon en mobil riktigt najs! Och av mormor och morfar massor av pengar ;G
   Jag fixade också volleyboll i Karstorp men tösen var inte på humör och eftersom planerna var upptagna när vi kom ned så drog vi hem. Höll henne kvar en stund för att Bella skulle överraska med att komma utan att syster visste.. Gick hyfsat bra :) Mötte Malin och Andrea på vägen hem, drog med dom ner för Johannes, Martin och Felix hade åkt ner då vi gick upp. Spelade en kortis, mycket mygg och det förstörde stämningen. Drog så att vi var hemma vid nio..


   Grattis syrran! :D




















   Grattis syster min. Du betyder mycket i mitt liv, fatta vad jag inte hade klarat mig utan dig. Vi har helt ärligt våra stunder tillsammans! Älskar dig så in i helvete mycket Mimmi Jennifer Ström, "Lilla Strömmen"

//Stora Strömmen




Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha ja tycker den är riktigt jäkla awsome ;) haha eller ngt x) hahahaah :p så fuuuuuult ^^

puss på dig du korven :D <333

2010-06-25 @ 17:48:50
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: jenni

hahahahhaa, snygga bilder alltså...

älskar dig syster, för alltid<3

2010-06-26 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0