hemma efter första dagen på arbetet!

   Hemma nu efter 9 timmar och 45 minuter på Calles. Idag blev det mest till att städa, helt okej ändå. 10 gånger bättre än att inte ha något als att göra. Fick tyvärr en blåsa som jag lyckades spräcka bara minuterna efter att jag hade fått den av att skrapa på väggarna.. Känner hur några till ligger och lurar, som tur var hittade jag ett par hanskar i en hög med skräp under dagen! Rätt kul också nu för det finns en boi där nästan i min ålder att snacka lite med under dagen, får tiden att gå lite snabbare :) Skönt väder ett tag idag faktiskt, något jag såg fram till att bada efter jobbet på grund av. Men så blev det inte. Nu är det ju dock inte så bra väder ändå.. Är helt jävla slut, men känner ändå att jag vill hitta på något. Hoppade tyvärr träningen idag på grund av att jag vet hur slut jag kommer vara i veckan annars och pga en annan sak som dock inte blev av nu, ikväll blir det dessutom till att verkligen lägga sig tidigt. Vill hitta på något om det så bara är att dra ut för att gå en promenad, hör av dig!



bara fyra veckor framför sig (yyY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0