hej träningsverk!

   Fatta att jag kommer ha träningsverk i magen inom de senaste dagarna. Skrattat precis HELA dagen. Papi hämtade mig och syster Jenni så att vi kom till Tibro cirkus ett. Började med att prata lite med Line osv. Sedan kom Mikaela och sedan Tilde och också Daphne. Tilde och Daphne är våra småsystrar :) Under dagen har vi spelat fotboll. Jag, Jenni och Line har försökt under hela dagen att trixa till varanda,10 stycken. Gick väl sisådär får jag erkänna, pinsamt ärligt, men jävlar vad kul det var! Åkte också och badade i Hjo, doppade mig inte förens Jenni bokstavligt drog i mig i bassängen. Där spelade vi också fotboll, fortsatte med försöken till att klara tio stycken. Gick precis lika dåligt där.. Jenni sköt ut bollen i Vättern så fick ta siug ett dopp där också. Bara dök i HAHAHA! Vi åkte hem och fortsatte med fotbollen,vet knappast om jag nu kan kalla det fotboll längre. Så trötta var vi, så det är helt sjukt. Vi bara skrattade hela tiden, snacka om träningsverk! Pappa tyckte synd om oss och förståeligt antagligen skämdes något, haha ;) Så han hjälpte oss, klarade det inte då heller. Sopor är ett ord. Sedan stod vi där några timmar och försökte, Mikaela kom också in och körde hårt! Vi kom över tio, självklart, men var fortfarande så trätta och klarade endast tjugo stycken. Men rätt bra gjort ändå må jag säga :D Ah, så dagen har innehållit i stort sett bara skratt,skratt,skratt. Underbart kul :D

   L-l-lite brunare har man blivit efter en heldag i solen iklädd bikini! ;G



rätt så mycket gammal bild,men en på alla tre!

här också en till lite nyare bild på Daphne som har växt mycket :)


Kyssar♥



Kommentarer
Postat av: Line

verkligen skitkul idag ;) Nästa gång tar vi 30 lätt ;) haha

Hälsa Jennifer med! :)

2010-06-06 @ 23:37:15
Postat av: isabella*såklart :)

svar Line: klart vi gör! ;G hihi!

ska jag :)

2010-06-07 @ 22:04:57
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0