badat...!

   Jobbet idag fick jag testa på en ny grej, såga järnreglar. Så jävla läskigt :( Men det gick bra, sågade nästan 50 stycken idag.  Skärde också isolering. Imorgon slutar jag klockan 13.00, skönt som fän :D Hihi!




Klara med dessa två väggar nu. Det är cirkus 8 skruvar i varje skiva i understa lagret och i översta lagret cirkus 50 skruvar i varje skiva. Mellan 150-200 gipsskivor på de två väggarna.. Det skruvar jag och Jörgen, kul :)


   Var staden med Elsa today också! Riktigt trevligt om jag får tala ut :) Underbar människa det där. Köpte present till syster eftersom hon fyller femton hela år imorgon! Min lilla syster blir stor hon med.. Köpte också lite något till mig själv.
   På staden passade vi på med Mc Flurry 10kr fan! Satte oss utanför Donken på bänkarna där i solen, mys. Sedan cyklade Max förbi också,mysigt (aA) Efter det drog jag och Elsa till Karstorp för ett dopp! Badade jag med, inte självmant men stolt trots allt. Elsa ska få igen, bara så du vet gumman.. Gick därifrån och lämnade småpöjkar själva på bryggan med några tomma löften. Rikigt skönt ute idag, behövde inte mycket kläder på sig, skönt. Men nu måste jag tyvärr sova, ska upp imorgon och jobba.


Elsas fossingar!



Pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0