Lalalalalla



    Bidde inget Bygg-husbyggebesök på Kavelbro idag... Berner fick inte för sin lärare. Sugit.. Och nu har Agne typ damp på mig.Men ist fick jag se klart på 'pojken i randig pyamas', usch vad sorgligt slut. Den var riktigtbra, men måste erkänna att jag hoppade till några gånger av allt pangpang(a). precis som på 'snabba cash' igår. som också var riktigt bra!

   Jag köpte dedär mycket coola hörlurarna idag med saga, men sedan när vi skulle testa dem fungerade de inte-preciiiiiiis som de andra, asså va äre för fel på min mobil. Så nu ska jag iaf ÄNTLIGEN lämna in den på måndag så kommer ha min gröna snygga ex-mobil:d dampdampdamp

   Nu drarja till Lisa och ska sova där en natt;g blir kul, men vet inte riktigt hur det blir för Jasmin är där hm-hm-hm, hihi.
Nää nu hinner jag inte skriva mer, drar till Lisa.

Pussochkram♥


Kommentarer
Postat av: sara

jag har lagt till en länk till dig nu från vår blogg :) länka tillbaka? =) följ med blogglovin ;D haha <33

2010-01-30 @ 19:19:39
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: Isabella*

S: självklaaaaaart:D<3

2010-01-31 @ 13:39:43
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0