k-k-kallt

Det är kallt ute.

Kvällen med lisa var riktigt mysigt, kollade på 'John Tucker must die', skitbra höhöh han var typ rätt snygg:$.. stannade hos henne hela gårdagen och vi åt en mycket sweet frukost med oboy i mjölk med flingor, mumsigt. Sedan kollade vi på Tv hela dagen och bakade sockerkakedeg och åt upp, haha misslyckad tillenbörjan men vi lyckades fixa till den med mer socker, sirap, salt, smör och vatten blev sött och gott tillslut.sedan kom hennes bror, höhöh och det bidde lite pinsamt.. senare spelade vi Wii och jag har träningsverk i armarna.

Idag skulle jag till stan och köpa marcara, men jag har inte orkat. Istället har jag jobbat med kokain och lite såå, hihi. Blev bra. Om några timmar drar det iväg till ledarutbildningen, typ bara 3 ggr kvar nu? Shiet, så missar tyvärr träningen idag..

Gick på stan lite med isa och träffade då ochkså den mycket saknade personen Irma, saknad som in i.. och Myggan och Sebbe var med och(a)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0