sista veckorna

   Nu är det de sista veckorna i skolan. Det är sjukt. Bara några veckor kvar innan den sista dagen på Helenaskolan och sedan börjar gymnasiet efter sommarlovet. Är sjukt nervös och jag är inte helt hundra på om jag ska välja bygg lr inte, om jag ska byta lr ha kvar.
   Nu är det de sista proven som går också och har inte många läxor nu, det känns skönt men ändå känner jag mig jättestressad med alla inlämningar av uppsatser och för att inte prata om de nationella prov vi har kvar! Jag förstår verkligen de som sagt att de tappat betyg i slutet av nian. Innan detta har jag frågat mig själv hur man kan tappa när det är så lite kvar. Men nu förstår jag. Jag är helt slutkörd efter all stress och press nu det sista. Jag menar inte att skrämma upp de som ska börja nian så småningom men det är tufft nu, jag har inte tänkt på att det skulle vara såhär mycket. Men det är skönt att tänka att det snart är över och bara att chilla. Jag börjar också känna och börja tänka på att det kommer vara sorgligt när klassen skiljs åt. Men jag längtar till sista natten med gänget!:D

   Jag fick MVG på mitt fysikprov och kände att jag ville skryta om det lite:D jag är asstolt. Så nu hoppas jag på ett MVG i betyget. Sedan hade vi biologiprov idag, hoppas innerligt att det gick bra. Det handlade om genetik och örat. Det kändes väl rätt bra ända tills jag gick utanför dörren då jag fick reda på att jag fick ett minuspoäng pga att jag hade läst fel.... HÅLLER TUMMARNA!



Pusshej nu ska jag arbeta med so'n innan träningen.




Kommentarer
Postat av: tarzanoo

verkligen du på bilden sötnos :D<3

2010-04-29 @ 21:43:07
URL: http://jevlabiitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt och grattis

2010-04-30 @ 09:43:31
Postat av: isabella*såklart :)

tack så mycket:)

ha en härlig valborg lilian!

2010-04-30 @ 14:15:01
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0