.punkt

Jag öppnade mig
och du svek mig
Men jag förstår dig,
jag gjorde nästan samma sak när jag valde dig
Jag var så lycklig,
jag hade någon i mitt liv.och så ska jag*förstöra allt
Jag kunde känna att någon älskade mig
och att jag betydde något,
något att leva för
Du gjorde rätt,
du hade bara sårat mig mer om du fortsatt
Jag hoppas från botten av mitt hjärta att du blir lycklig,
hoppas du förstår det,
och att jag blir desamma
Du ÄR min vän
och jag önskar att vi håller ihop som så


Du betyder fortfarande så otroligt mycket
och
jag älskar dig killen:)




hur fan kunde jag tro
att jag kunde få vara lycklig utan straff


jag behöver bara en axel att luta mig mot(s,kom hem nu)

*går att diskutera



Kommentarer
Postat av: Irma

Hata kärlek,

vill prata med dig.

<3

2010-04-02 @ 14:53:43
Postat av: isabella*såklart :)

kärleken är tuff.



det är bara att komma hit.eller ringa för att göra allt något enklare.

2010-04-02 @ 14:55:27
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: sara

nu är jag ju hemma <3<3<3<3

2010-04-02 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0