NYSLINGAT dt vet ni-men också NYKLIPPT

   Nu är jag också nyklippt! Hihi. Tyvärr blev dt inte så bra.. Men det växer ut och jag får ägna lite mer tid åt håret på morgonen, så enkelt är det. Jag är asnöjd med slingorna. Tack Anna-Karin! Nu på träningen fick jag många positiva kommentarer om håret, så jag är happy!:) och något lite nöjdare med håret. I skolan var det också en hel del positivt om slingorna i håret och det gjorde dagen. Till och med Tarzan kunde till slut erkänna att det var fint(a) Bilder kanske kommer senare ikväll eller imorgon, eftersom jag inte är hundra fräsch efter träningen så att jag kan fixa bilder på det nyklippta. Men kanske bilder på det slingade kan slängas in på ett hörn..

   Annars mås det riktigt bra, livet flyter på som vanligt och jag är en hyfsat glad människa när allt går som jag vill, och lite till.

puss♥

Kommentarer
Postat av: tarzanoo

jag var ju tvungen att "erkänna"

ville inte göra dig ledsen<3 hihi :D

2010-04-26 @ 21:12:11
URL: http://jevlabiitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0