Våmb-Skara 0-1






Kom precis hem från match mot Skara. Vi förlorade med 0-1. Målet gjordes på straff, felfelfel. Deras första match dom vann, sugit...
Dom var duktiga, och vi kunde ha varit bättre. Inmy*ss att jag spelade bra, visst att man kämpar men man måste spela bättre för att få beröm för det. Jag kan inte spela back så är det bara, sätt gärna in mig på topp eller vad som helst, menmen sts.
Men bra kämpat flickor!♥ Vi vinner nästa.

Blir nog tyvärr ingen träning imorgon för min del. Känner mig sådär okej efter denna matchen+att jag ska spela med 95:orna på onsdag. Men hoppas att jag mår bättre så jag kan träna.


Ska också testa på Street Dance imorgon. Ska bli jätteroligt! Ska dit med Mojo<3. Ska också dit med Karin och Amy som visst också skulle testa, mysigt.


So'long♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0