Underbara Grekland









Jag vill också att ni ska ta del av min Greklandresa, även om det var några veckor sedan nu, som var underbar!



"Nu är man hemma till verkligheten, har saknat er alla!

Saknar dock Grekland, hade det skönt där. Det var som en dröm:) Träffade massor av nya vänner och hade det jättetrevligt och roligt!

Gjorde inte mycket alls, badat, solat och mycket sovit har det inte blivit, men vi har umgåtts massor på kvällarna, jättemysigt.

Hotellet var toppen(y) All inclusive;d fick hämta glass och dricka när vi ville och hur mycket vi ville, och vi hade frukost, lunch och kvällsmat.

Vi fick dock vänta ca 4 timmar på våra rum, och det var bra det, för annars hade vi inte träffat Maria<3 så tidigt, den mest härliga person jag någonsin har träffat, hon har verkligen ändrat min syn på livet. Det var den enda svenska familjen vi träffade där, annars var det nästan bara danska vi lärde känna där nere.

Så, nu ska jag försöka sammanfatta vilka vi träffade där nere;

Första kvällen träffade jag och Maria 2 Holländska killar på 17 och 19. Mike och Tomas.

Sedan träffade vi några mindre killar också, danska, den äldsta var 15 och den yngsta runt 10, jättesöta och roliga killar. Sommer, Alexander, Monkeyboy, Michael, Emil och några till,,,

Sen var det några fler danskar som vi umgicks med mer på kvällarna. Hur sköna som helst, saknar dem verkligen. Tobias 15, Benja 17, Mathias 18, Celine 16, Nanna 16, Tobias 20 och Jonas. Hoppas vi kommer hålla kontakten och att vi kommer träffas igen!

Vi träffade också två norska, Julia 15, och Mateusz 25. Jättehärliga människor, som vi umgicks tillsammans med ’danskarna’. Saknar!

Och till sist så var det två danska till, Niklas 16, och Morten 15. Som vi träffade en kväll när de badade vid polen runt 10. Niclas har dessutom världens finaste ögon, anledningen till att jag aldrig förstod vad han sa. Jätteschyssta killar."








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0