StreetDance'






   Kom hem från dansen för en stund sen. Det var jättekul att dansa! Ledarna var otroligt härliga. Jag vill jättegärna fortsätta. Det enda dåliga var att det inte verkade så seriöst. Hoppas att det var för att det var första träningen för säsongen. Annars kanske man kan kolla i ryd också? Det var street dance där också hörde jag av Natasa. Men vi får se efter att vi har testat nästa gång. Då kommer Mojo<3 också. Jag vill gärna dansa. Jag har ingen kordination och har aldrig dansat förut (förutom bugg, haha, många år sedan och en engångsgrej). Men som sagt så älskar jag att dansa, det enda som saknas är att jag ska kunna dansa, vilket jag inte kan nu. Som jag hoppas att jag ska lära mig nu. Ser antagligen ut som ett fån. Men vad gör det?

   Annars har jag match imorgon men 95:orna. På Claesborg 18.15. Det var visst en viktig match så önska mig lycka till!


So'long♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0