Scones ;g och ingen mobil!







   Kom nyss hem från dansen, lärde oss några nya steg idag. Klarade faktiskt hela dansen nästan utan några problem:D Stoooooolt.  Fast nu är vi för många på dansen, har nästan ingen plats att dansa på. Det är lite synd, annars är det jättekul. Fast jag missade tyvärr fotbollen idag"/


   Och vet ni?! Jag bakadescones idag till mellanmål. Och igår också för den delen. Otroligt gott asså! Prrrrroud man.

   Ingen mobil! Jag har heller ingen mobil nu. Så ingen idé att försöka nå mig på den. Britt tog den på lektionen idag för att Simon höll på med den. Tack Simon(a' Och sedan glömde jag att hämta den hos Britt efter jag slutade. Så nu sitter jag här utan mobil, och för er som känner mig vet att jag inte klarar mig utan min mobil. Vet inte vad jag ska göra?







Dagens låttext:

And when I´m gone
just carry on
dont mourn
rejoice every time you hear the sound of my voice
just know that I´m loocking down on you smiling
and I didn´t feel a thing
so baby don´t feel no pain
just smile back



So'long♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0