Orientering igår







Det är så härliiiiiigt med orientering. Jag valde att springa själv för att få bättre betyg, vilket var ett STORT misstag, jag kan inte orientera. Började med att jag inte visste vilken väg jag skulle ta, och ändå fanns det bara en, vilken alla hade sprungit in på innan mig. Smart. Sen hittade jag knappt 2an, men den hittade jag ändå rätt snabbt. Sen var jag nära på att gå vilse till 3an, men hittade ut på en väg och sprang runt allt tills jag hittade lite folk. 3an letade jag efter i en kvart! Och sedan mötte jag massa annat folk, bland annat Matilda. Och då hittade vi den. Den hade någon gömt någon annan stans så alla förlorade massa tid på det. Sedan sprang jag med Matilda nästan hela vägen. Vi(och resten av folket vi sprang med enliten stund senare) letade efter 6an jättelänge, runt 10 min. Förlorade massa på det. Vi mötte också Linnea och sprang med henne. Nu är det jag, Matilda och Linnea. Sen mötte vi Isa<3 och det slutade med att jag sprang med henne, i mål och lite till. 82 minute blev tiden, vilket inte var toppen.
   Känner mig iallafall väldigt duktig!


So'long♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0