KLANTIG - ring hem om ni vill någonting:)

   Dagen började ju toppen idag första dagen som arbetare på Calles. Jag vaknade och allt gick som det brukar, segt och underbart att vakna kl 04.46. Sedan när mamma skäppt av mig ska jag gå ner för en liten gräsbacke och gissa vad jag gör.. Halkar och ramlar ner för backen rakt på lilla rumpan. Härligt med blött gräs!:) >< sedan går jag in och ska byta om, hittar inte mobilen som jag ska lägga ner i fickan på jobbarbyxorna  och letar igenom väskan och hela skåpet men där ligger den inte. Jag tänker att den antagligen ligger i bilen - att jag la den i dörren så jag tänker inte mer på det. Sedan går dagen och jag jobbar med att skruva fast cementskivorna och ska höja liften några meter upp men märker att den sladddrivna borrmaskinen blir tyngre och kollar ner, och då har en annan sladd fastnat i min sladd och jag ser hur strålkastarlampan står på bara 2 ben och sakta men säkert lutar bakåt och slår i marken. Det hörs inte lite heller och lampan är sönder, glaset som skyddar lampan och själva lampans glas ligger utspritt lite här och var. TOPPEN. Sen är det frukost och jag går in och letar lite till efter mobilen - hittar den inte och lånar Stefans mobil för att ringa till min mobil. Hör ingenting och går in för att äta.




   Dagen går och jag har inte hittat min mobil. När jag sen går in för att byta om för att dagen är slut kommer jag att tänka på att jag ramlade på morgonen och kanske ska kolla där. Jag byter om och går ut för att kolla och där ligger den i gräset - skärmen är vit och fuktskadad. Jättekul, så nu har jag ingen mobil. Den fungerar fortfarande men den ligger på tork tils imorgon efter jobbet, så ring hem om ni vill någonting:)..


Puss er Isabella♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Prova att blåsa på den med en hårtrok :D

2009-10-26 @ 21:52:10
Postat av: Isabella*

Josfin: Den lever! :D

2009-10-27 @ 17:09:06
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0