SVIN'INFLUENSAN



   Usch idag tog vi veccinet mot svininfluensan! Det var så hemskt, jag hatar sprutor. Jag är inte rädd för själva influensan utan tog den för att mamma ville, jag är heller inte rädd för alla biverkningar,, utan jag är rädd för sprutan. En lång, "smal" metallpinne som ska stoppas in i armen-.- usch jag hatar det! Men det gick bra för mig, det kändes bara ett litet stick så för er som inte har tagit den kan vara lugna. Jag tog sprutan med Saga♥ och vi båda var livrädda. Som jag sa gick det bra för mig men för Saga var det stört. Hon som tog sprutan tryckte först in sprutan men sen släppte hon den och den trilla ner på golvet! Saga fick ett skrattanfall och stackare som är rädd för sprutor. Sedan tänkte hon ta sprutan igen under tiden som Saga fortfarande asgarvade och rörde sig jättemycket. Sjukt. Det gick bra sen andra gången.
Och nu gör det så * ont i armen. Fy fan asså. Varför lix? Det var typ bara 1 av 10 som fick ont av den, hoppas på fotboll imorgon!

   Jag fick också reda på Kärlekshandboken, MVG:D massa s-s-s-stolt! Funderar på att lägga upp "kärleks"novellen. Men den är ju så konstig..

   MEN nu får jag inte sitta här längre måste göra HKK, hoppas ni tycker att bloggen är till nöje:)





Pussar♥ er Isabella


Kommentarer
Postat av: SELLLMA

tar du steroider?:O

hahah, neeeeeeeeejdååå:D<3

2010-02-01 @ 18:17:24
Postat av: Isabella*

jaa, men tyst:$

:D<3

2010-02-02 @ 21:19:09
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0