MAYBE WE'LL MAKE SOMETHING

Idag var det först meningen att jag och Sanna skulle ut och fota, men kom senare fram till att hon inte skulle hinna den tiden jag hade planlagt. Det var ju så vackert väder idag så tänkte att det passade bra! Meeen det visar sig ju vara ganska lovande väder framöver!

Anledningen till att jag inte kunde förrens senare var att älsklingen kom hit, lite oväntat men lika trevligt för det. Om inte trevligare! En av de värsta sakerna i mitt liv är att bli kittlad, och det vet du mycket vääääl. Hur kul kan det egentligen vara att kittla något så att man praktiskt taget bara vill dö?

Tog mig också min första gungtur i cpgungan idag. Fast helt utan Lisa, kändes konstigt. Alltid vi två som satt där och pratade och pratade. Men Anton var en bra ersättare, det kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: munky - tre personer en blogg

nice bilder issa :D riktigt gull!! :D<3

2011-03-24 @ 22:08:15
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: munky - tre personer en blogg

nice bilder issa :D riktigt gull!! :D<3

2011-03-24 @ 22:08:48
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0