POPULAR

Melodifestivalen var ändå inget fiasko som jag tidiare tänkt mig att det skulle bli. Saade är ju helt klart ögongodis så det skriker om det, dansa kan han också! För att inte tala om låten, tror nog att den kan slå ganska bra där nere. En åtta helvete jävla snygging med en låt man kommer ihåg, kan gå. Kötta! Sen är ju Oh My God med The Moniker helt underbar. In The Club med Danny var en riktig favorit här också. The King med The Playtones är inget man glömmer i första taget, sväääääängig. E De Fel På Mig med Linda tror jag hade kunnat slå igenom på engelska, en riktig kaxig brud. Men den absoluta favoriten för min del var nog ändå Leaving Home med Nicke Borg, trots att den förmodligen inte hade fungerat i Europa, som är en jävel till låt!

Kommentarer
Postat av: munky - tre personer en blogg

haha issa, ola va inte med iår ;) det var DANNY ^^sötunge!

2011-03-13 @ 22:20:11
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0