GICK LA SISÅDÄR SÅ ATT SÄGA

Matcherna idag gick..mjo inte jättebra! Förlorade första med 1-3 mot Fagersanna. Var nervös som satan kan jag be att få tala om, benen kändes som spagetti innan jag gick ut på planen. Det var, som jag sa tidigare, hela fem månader sedan jag spelade en match på riktigt. Gick åt helvete för mig första halvleken. Det var inte mycket som stämde, jag hittade inte rätt helt enkelt. Andra halvlek tyckte jag gick mycket bättre! Då kändes det mer som att jag hittade mig själv i spelet. Laget i helhet tyckte jag spelade bra, jag kan inte sätta fingret på vad det var som gjorde att vi förlorade.

Andra matchen förlorade vi med 2-3 mot Hörnebo. Jag själv skulle egentligen inte spela men Roland sa att jag möjligtvis skulle få spela ute. Så jag bytte om till det andra stället bums! Jag fick gå in någon gång i slutet på andra halvlek under kanske tio minuter. Bättre det än inget så att säga! Det var självkart svårt att komma in i matchen, men jag var nästan nära på att göra mål. Det är jag klart stolt över det efter 8 månader (som utespelare) Laget spelade bra här också så det var nog helt enkelt inte vår dag. Vi spelar bättre nästa gång ska vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0