COME EXPLORE ME

Köpte i förra veckan en ny mascara och var såklart väldigt nyfiken över att få testa den dagen efter. Det är ungefär som när man köpt ett nytt klädesplagg och ska använda det för första gången, det är allt lite pirrigt! Jag har stora förväntningar på den, för den har verkat riktigt bra. Men när jag väl drar de första dragen med borsten så sköljer besvikelsen över mig. Den är inte alls som jag hoppats. Den klumpar sig med detsamma och fransarna blir inte så långa som jag trott. Efter många om och men ser det ändå hyfsat okej ut och en ganska besviken Isabella drar sig till skolan.
   Varför jag lägger upp det så pass sent är för att jag vet, efter egen erfarenhet, att det brukar reda sig efter ett antal gånger. Nu efter några försök med mascaran har jag vant mig lite och det börjar se bättre ut. Jag börjar till och med gilla den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0