CHANGING IS GOOD

Underbara träningsverk! Jag vaknade med en sprängande tränngsverk i morse, och jag gillar't. Gym med skolan + en målvaksträning som jag inte haft på länge. Känner mig helt och hållet på topp också, nu ska de köras ska ni se. Börja träna på riktigt, vara frisk och bara försöka så gott jag kan. För bara två dagar sedan blev jag putt på mig själv för att ha blivit så otroligt lat. Satt då på bussen , för två dagar sedan efter skolan, och det var en station kvar tills jag skulle av och jag tänkte "Fy vad jobbgt, måste jag gå från busshållplatsen hem till mig?". Busshållplatsen ligger 50 meter från där jag bor, om inte mindre. Men nu ska det bli ändring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0